Tekijä: Viita, Hanna, kirjoittaja
Julkaisuvuosi: 2020
Kieli: suomi
Aineistolaji: Kirja
Luokka: 69.1
Kategoria: Tietokirjallisuus
Kustantaja: Helsinki : Alma Talent, 2020. : Liettua : BALTO print
ISBN: 978-952-14-4197-4 sidottu
Huomautus:
Johdanto: Punaista nappia painamassa -- Ensimmäinen kvartaali: -- Mistä kaikki alkoi ja mikä oli liiketoiminnan haaste? -- Mukaan strategiatyöhön kehittämään uutta suuntaa -- Markkinoinnin lähtökohta-analyysi ja linjaukset -- Perehdytystapaamisista nykytilan analyysiin -- Toinen kvartaali: -- Suuntatähtenä asiakaslähtöinen toimintamalli -- Strategiasta viestien kiteytykseen -- Markkinointisuunnitelman tekeminen -- Sisäisen yhteistyön malli -- Markkinoinnin seuranta -- Kolmas kvartaali: -- Mistä päätös brändin luomiseen? -- Brändin kehityksen lähtökohdat ja arvon luominen -- Kumppaneiden ehdotukset ja niiden läpikäynti -- Brändianalyysi ja tahtotilan kiteyttäminen -- Brändielementtien määrittely -- Nimen keksiminen ja rekisteröinti osana brändikehitystä -- Brändin jalkautuksen suunnittelu -- Neljäs kvartaali: -- Mitä on odotettavissa, kun brändi lanseerataan? -- Brändielementtien finalisointi -- Brändin hyväksyntä -- Pääviestit tukemaan positiota ja tarinaa -- Projektisuunnitelmasta toteutukseen -- Kansainvälinen perspektiivi -- Uuden brändin lanseeraus -- Muutama viikko lanseeraukseksta - miten kävi? -- Tuloksia pidemmällä aikavälillä -- Yhteenvetoja ja oppeja: -- Brändimuutokselle tulee olla liiketoiminnalliset tavoitteet -- Brändi on osa asiakaslähtöistä toimintamallia -- Liiketoiminnan jatkuvuuden varmistaminen -- Brändin lanseeraus on vain yksi etappi pitkällä maratonilla -- Eteneminen ja positiivinen asenne tuovat innostusta tekemiseen
Lisätietoja: 166 sivua; 22 cm ; nide
Kuvaus: Johdanto: Punaista nappia painamassa -- Ensimmäinen kvartaali: -- Mistä kaikki alkoi ja mikä oli liiketoiminnan haaste? -- Mukaan strategiatyöhön kehittämään uutta suuntaa -- Markkinoinnin lähtökohta-analyysi ja linjaukset -- Perehdytystapaamisista nykytilan analyysiin -- Toinen kvartaali: -- Suuntatähtenä asiakaslähtöinen toimintamalli -- Strategiasta viestien kiteytykseen -- Markkinointisuunnitelman tekeminen -- Sisäisen yhteistyön malli -- Markkinoinnin seuranta -- Kolmas kvartaali: -- Mistä päätös brändin luomiseen? -- Brändin kehityksen lähtökohdat ja arvon luominen -- Kumppaneiden ehdotukset ja niiden läpikäynti -- Brändianalyysi ja tahtotilan kiteyttäminen -- Brändielementtien määrittely -- Nimen keksiminen ja rekisteröinti osana brändikehitystä -- Brändin jalkautuksen suunnittelu -- Neljäs kvartaali: -- Mitä on odotettavissa, kun brändi lanseerataan? -- Brändielementtien finalisointi -- Brändin hyväksyntä -- Pääviestit tukemaan positiota ja tarinaa -- Projektisuunnitelmasta toteutukseen -- Kansainvälinen perspektiivi -- Uuden brändin lanseeraus -- Muutama viikko lanseeraukseksta - miten kävi? -- Tuloksia pidemmällä aikavälillä -- Yhteenvetoja ja oppeja: -- Brändimuutokselle tulee olla liiketoiminnalliset tavoitteet -- Brändi on osa asiakaslähtöistä toimintamallia -- Liiketoiminnan jatkuvuuden varmistaminen -- Brändin lanseeraus on vain yksi etappi pitkällä maratonilla -- Eteneminen ja positiivinen asenne tuovat innostusta tekemiseen.