160094
Arvoa liiketoimintaan : brändin lanseeraus vuodessa
Arvoa liiketoimintaan : brändin lanseeraus vuodessa
Tekijä: Viita, Hanna, kirjoittaja
Julkaisuvuosi: 2020
Kieli: suomi
Aineistolaji: Kirja
Luokka: 69.1
Kategoria: Tietokirjallisuus
Kustantaja: Helsinki : Alma Talent, 2020. : Liettua : BALTO print
ISBN: 978-952-14-4197-4 sidottu
Huomautus:
Johdanto: Punaista nappia painamassa -- Ensimmäinen kvartaali: -- Mistä kaikki alkoi ja mikä oli liiketoiminnan haaste? -- Mukaan strategiatyöhön kehittämään uutta suuntaa -- Markkinoinnin lähtökohta-analyysi ja linjaukset -- Perehdytystapaamisista nykytilan analyysiin -- Toinen kvartaali: -- Suuntatähtenä asiakaslähtöinen toimintamalli -- Strategiasta viestien kiteytykseen -- Markkinointisuunnitelman tekeminen -- Sisäisen yhteistyön malli -- Markkinoinnin seuranta -- Kolmas kvartaali: -- Mistä päätös brändin luomiseen? -- Brändin kehityksen lähtökohdat ja arvon luominen -- Kumppaneiden ehdotukset ja niiden läpikäynti -- Brändianalyysi ja tahtotilan kiteyttäminen -- Brändielementtien määrittely -- Nimen keksiminen ja rekisteröinti osana brändikehitystä -- Brändin jalkautuksen suunnittelu -- Neljäs kvartaali: -- Mitä on odotettavissa, kun brändi lanseerataan? -- Brändielementtien finalisointi -- Brändin hyväksyntä -- Pääviestit tukemaan positiota ja tarinaa -- Projektisuunnitelmasta toteutukseen -- Kansainvälinen perspektiivi -- Uuden brändin lanseeraus -- Muutama viikko lanseeraukseksta - miten kävi? -- Tuloksia pidemmällä aikavälillä -- Yhteenvetoja ja oppeja: -- Brändimuutokselle tulee olla liiketoiminnalliset tavoitteet -- Brändi on osa asiakaslähtöistä toimintamallia -- Liiketoiminnan jatkuvuuden varmistaminen -- Brändin lanseeraus on vain yksi etappi pitkällä maratonilla -- Eteneminen ja positiivinen asenne tuovat innostusta tekemiseen
Lisätietoja: 166 sivua; 22 cm ; nide
Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys
Kuvaus:
Johdanto: Punaista nappia painamassa -- Ensimmäinen kvartaali: -- Mistä kaikki alkoi ja mikä oli liiketoiminnan haaste? -- Mukaan strategiatyöhön kehittämään uutta suuntaa -- Markkinoinnin lähtökohta-analyysi ja linjaukset -- Perehdytystapaamisista nykytilan analyysiin -- Toinen kvartaali: -- Suuntatähtenä asiakaslähtöinen toimintamalli -- Strategiasta viestien kiteytykseen -- Markkinointisuunnitelman tekeminen -- Sisäisen yhteistyön malli -- Markkinoinnin seuranta -- Kolmas kvartaali: -- Mistä päätös brändin luomiseen? -- Brändin kehityksen lähtökohdat ja arvon luominen -- Kumppaneiden ehdotukset ja niiden läpikäynti -- Brändianalyysi ja tahtotilan kiteyttäminen -- Brändielementtien määrittely -- Nimen keksiminen ja rekisteröinti osana brändikehitystä -- Brändin jalkautuksen suunnittelu -- Neljäs kvartaali: -- Mitä on odotettavissa, kun brändi lanseerataan? -- Brändielementtien finalisointi -- Brändin hyväksyntä -- Pääviestit tukemaan positiota ja tarinaa -- Projektisuunnitelmasta toteutukseen -- Kansainvälinen perspektiivi -- Uuden brändin lanseeraus -- Muutama viikko lanseeraukseksta - miten kävi? -- Tuloksia pidemmällä aikavälillä -- Yhteenvetoja ja oppeja: -- Brändimuutokselle tulee olla liiketoiminnalliset tavoitteet -- Brändi on osa asiakaslähtöistä toimintamallia -- Liiketoiminnan jatkuvuuden varmistaminen -- Brändin lanseeraus on vain yksi etappi pitkällä maratonilla -- Eteneminen ja positiivinen asenne tuovat innostusta tekemiseen.

Saatavuus

Loading...

Hae lisää teoksen asiasanoilla

Samalta tekijältä

Samankaltaisia teoksia

92472
Tekijä: Uusitalo, Petri
159346
Tekijä: Lillberg, Petteri, kirjoittaja
70059
Tekijä: Mäkinen, Marco
87437
Tekijä: Rauhala, Mervi, kirjoittaja
91973
Tekijä: Hilliaho, Lauri, kirjoittaja
87438
Tekijä: Wikström, Juha
42363
5973
Tekijä: Kinnunen, Ritva
69359
Tekijä: Pyykkö, Manne
159944
Tekijä: Villanen, Jaana, kirjoittaja
19115
11605
Tekijä: Perilä-Jankola, Tuula
91465
Tekijä: Ahonen, Laura, kirjoittaja

Haku

Kielivalinta

en-gb fi-fi