161467
Hinnoittelun voima : miten kaikki pyörii hinnan ympärillä
Hinnoittelun voima : miten kaikki pyörii hinnan ympärillä
Tekijä: Simon, Hermann, kirjoittaja
Julkaisuvuosi: 2021
Kieli: suomi
Aineistolaji: Kirja
Luokka: 69.1
Kategoria: Tietokirjallisuus
Kustantaja: Helsinki : Alma Talent, 2021. : Liettua : BALTO print
ISBN: 978-952-14-4367-1 nidottu
Huomautus:
Kaiken keskiössä on hinta -- Arvon luonti ja viestintä -- Tarjonta ja kysyntä -- Hinnoittelun kummallinen psykologia -- Prospektiteoria -- Hinnoittelurakenne -- Yhteenvetona: Varovaisuutta! -- Hintapositiointi: korkealle tai matalalle -- Matalien hintojen strategian menestystekijöitä -- Erittäin matalat hinnat: kuinka alas päästään? -- Korkeiden hintojen menestysstrategioita -- Ylellisyystuotteiden hinnoittelun menestysstrategiat -- Luksustuotteiden hinnoittelun menestystekijät -- Mikä on lupaavin hintastrategia? -- Hinnat ja voitto -- Mitä tapahtuu, kun hintoja muutetaan? -- Hinta on ainutlaatuinen markkinointi-instrumentti -- Hinnat ja päätökset -- Hintapäätöksen vaikutukset -- Hinta ja myyntimäärä -- Kustannusperusteinen hinnoittelu -- Kilpailijoiden seuraaminen -- Markkinaehtoinen hinnoittelu -- Arvon jakaminen 50-50 -- Kysyntäkäyrien ja hintajoustojen määrittäminen -- Asiantuntija-arvioiden käyttäminen hintajouston määrittämiseksi -- Hinnoista kysyminen suoraan asiakkailta -- Epäsuorat hintakysymykset asiakkaalle -- Hintatesti -- Big Data -myytti: Laajan markkina-aineiston käyttö tutkimuksissa -- Entä sitten kilpailijoiden hinnat? -- Vangin dilemma hinnoittelupelinä -- Hintajohtajuus ja hintaidentiteetti -- Hintojen differointi -- Hintojen niputtaminen (bundling) -- Differointia vai diskriminointia? -- Innovatiivinen hinnoittelu -- Asiakaslähtöinen hinnoittelu -- Hinnoittelua kriisiaikaan ja hintasodat -- Älykkäät hinnanalennukset -- Hinnankorotukset kriisiaikana -- Kaupallisen kriisinhallinnan etenemissuunnitelma -- Monetisaatio ja digitalisaatio -- Digitaalisten hyödykkeiden oinaisuuksia -- Peitto vai monetisointi -- kumpaan keskittyä? -- Koneoppiminen ja hinnoittelu -- Digitaalinen tarjooma -- Digitaalinen hinnoittelumalli -- Havaintoja onnistumisesta -- Mitä toimitusjohtajan tulisi tehdä -- Hinta ja markkina-arvo --
Negatiiviset hinnat: ei uutta taivaan alla -- Ylimmän johdon keskeinen rooli
Lisätietoja: 410 sivua : kuvitettu ; 21 cm ; nide
Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys
Kuvaus:
Kaiken keskiössä on hinta -- Arvon luonti ja viestintä -- Tarjonta ja kysyntä -- Hinnoittelun kummallinen psykologia -- Prospektiteoria -- Hinnoittelurakenne -- Yhteenvetona: Varovaisuutta! -- Hintapositiointi: korkealle tai matalalle -- Matalien hintojen strategian menestystekijöitä -- Erittäin matalat hinnat: kuinka alas päästään? -- Korkeiden hintojen menestysstrategioita -- Ylellisyystuotteiden hinnoittelun menestysstrategiat -- Luksustuotteiden hinnoittelun menestystekijät -- Mikä on lupaavin hintastrategia? -- Hinnat ja voitto -- Mitä tapahtuu, kun hintoja muutetaan? -- Hinta on ainutlaatuinen markkinointi-instrumentti -- Hinnat ja päätökset -- Hintapäätöksen vaikutukset -- Hinta ja myyntimäärä -- Kustannusperusteinen hinnoittelu -- Kilpailijoiden seuraaminen -- Markkinaehtoinen hinnoittelu -- Arvon jakaminen 50-50 -- Kysyntäkäyrien ja hintajoustojen määrittäminen -- Asiantuntija-arvioiden käyttäminen hintajouston määrittämiseksi -- Hinnoista kysyminen suoraan asiakkailta -- Epäsuorat hintakysymykset asiakkaalle -- Hintatesti -- Big Data -myytti: Laajan markkina-aineiston käyttö tutkimuksissa -- Entä sitten kilpailijoiden hinnat? -- Vangin dilemma hinnoittelupelinä -- Hintajohtajuus ja hintaidentiteetti -- Hintojen differointi -- Hintojen niputtaminen (bundling) -- Differointia vai diskriminointia? -- Innovatiivinen hinnoittelu -- Asiakaslähtöinen hinnoittelu -- Hinnoittelua kriisiaikaan ja hintasodat -- Älykkäät hinnanalennukset -- Hinnankorotukset kriisiaikana -- Kaupallisen kriisinhallinnan etenemissuunnitelma -- Monetisaatio ja digitalisaatio -- Digitaalisten hyödykkeiden oinaisuuksia -- Peitto vai monetisointi -- kumpaan keskittyä? -- Koneoppiminen ja hinnoittelu -- Digitaalinen tarjooma -- Digitaalinen hinnoittelumalli -- Havaintoja onnistumisesta -- Mitä toimitusjohtajan tulisi tehdä -- Hinta ja markkina-arvo --
Negatiiviset hinnat: ei uutta taivaan alla -- Ylimmän johdon keskeinen rooli.

Saatavuus

Loading...

Hae lisää teoksen asiasanoilla

Samalta tekijältä

Samankaltaisia teoksia

144046
Tekijä: Somervuori, Outi, kirjoittaja
26661
Tekijä: Sipilä, Jorma
158951
Tekijä: Myllymäki, Reino, kirjoittaja
159343
27021
Tekijä: Raatikainen, Leena
30601
Tekijä: Parantainen, Jari
77702
Tekijä: Parantainen, Jari
75999
12512
Tekijä: Lahtinen, Jukka
161648
Tekijä: Saarijärvi, Hannu, kirjoittaja

Haku

Kielivalinta

en-gb fi-fi