162572
Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus : rakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat
Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus : rakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat
Tekijä: Huhta, Miikka, kirjoittaja
Julkaisuvuosi: 2021
Kieli: suomi
Aineistolaji: Kirja
Luokka: 69.1
Kategoria: Tietokirjallisuus
Kustantaja: Helsinki : Alma Talent, 2021. : Liettua : BALTO print
ISBN: 978-952-14-4378-7 sidottu
Huomautus:
1 Johdanto -- 2 Vetovoimaketju -- 3 Työntekijäymmärrys -- 4 Työntekijäkokemus -- 5 Työnantajabrändi -- 6 Käytännön työkaluja vetovoimatyöhön
Lisätietoja: 420 sivua : kuvitettu ; 22 cm ; nide
Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys
Kuvaus:
1 Johdanto -- 2 Vetovoimaketju -- 3 Työntekijäymmärrys -- 4 Työntekijäkokemus -- 5 Työnantajabrändi -- 6 Käytännön työkaluja vetovoimatyöhön.
Kilpailu osaajista kiihtyy: osaamistarpeet muuttuvat, työmarkkinat polarisoituvat ja väestö ikääntyy. Samalla kasvavat niin työntekijöiden kuin rekrytoijien vaateet; halutaan merkityksellistä työtä ja vapautta oikeassa suhteessa, halutaan supersitoutuneita strategisia tekijöitä. Apua on etsitty mielikuvakampanjoista, hakijakokemustyöpajoista, rekrytointimarkkinointiin panostamisesta, suorahaun ammattilaisten palkkaamisesta, työnantajakuvaan liittyvistä tarinoista, yrityskulttuurin pöyhimisestä ja erinäisistä irrallisista kehityshankkeista… Mutta nyt on aika lopettaa häröily! Työnantajabrändin ja työntekijäkokemuksen kehittämisen tulee olla tuloksellista ja sen johtamisen systemaattista. Johtajat kaipaavat strategista lähestymistapaa ja asiantuntijat konkreettisia keinoja tavoitteiden saavuttamiseksi. Kirja esittelee periaatteet, joilla työnantajabrändiä ja työntekijäkokemusta rakennetaan, johdetaan ja kehitetään strategisesti. Periaatteet yhdistävät strategiatyön, palvelumuotoilun, johtamisen, rekrytoinnin, henkilöstöanalytiikan, viestinnän, digitaalisen markkinoinnin, brändin ja systeemiajattelun tutkimuksia ja oppeja. Parhaat käytännöt ja vaihtoehdot moniulotteisessa kokonaisuudessa onnistumiseen tarjoavat inspiraatiota ja konkreettisia työkaluja sekä johtotehtävissä että henkilöstön, viestinnän, markkinoinnin ja brändin parissa työskenteleville ja aiheita opiskeleville. Kirjan avulla kehität ymmärrystäsi vetovoimaisten työnantajien taustalla olevasta kokonaisuudesta ja saat selvät askelmerkit työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin strategiseen johtamiseen.

Saatavuus

Loading...

Hae lisää teoksen asiasanoilla

Samalta tekijältä

Samankaltaisia teoksia

158877
Tekijä: Saarelainen, Anita, kirjoittaja
72022
Tekijä: Kehusmaa, Kirsti
19713
Tekijä: Kaivola, Taru
159276
Tekijä: Maula, Hanna, kirjoittaja
162539
Tekijä: Merikallio, Isa, kirjoittaja
120075
Tekijä: Auvinen, Tero, kirjoittaja
159436
Tekijä: Pohjola, Juha, kirjoittaja, kuvittaja
11105
67560
Tekijä: Paavola, Vesa
161648
Tekijä: Saarijärvi, Hannu, kirjoittaja
159437
Tekijä: Vahtola, Marina, kirjoittaja
92472
Tekijä: Uusitalo, Petri
155698
Tekijä: Koivisto, Mikko, kirjoittaja
81885
Tekijä: Aalto-Setälä, Pauli
161652
Tekijä: Ruola, Eka, kirjoittaja

Haku

Kielivalinta