Tekijä: Tanni, Katri kirjoittaja
Julkaisuvuosi: 2022
Hyllypaikka: 69.3 TAN
Aineistolaji: Kirja
Painos: 1. painos.
Kategoria: Tietokirjallisuus
Kustantaja: [Helsinki] : Kauppakamari, [2022] : Viro : Meedia Zone OÜ, 2022.
ISBN: 978-952-246-797-3 pehmeäkantinen
Huomautus:
1. Esipuhe -- 2. Mikä on muuttanut B2B:n ostokäyttäytymistä? -- Digitaalisuus ja monikanavaisuus -- Maailma on lähellä – tilata voi mistä vain, tietoa tarjolla enemmän kuin koskaan -- Johtaja ei päätä yksin hankinnoista -- Valtavat valinnan mahdollisuudet -- 3. Ostamisen muutoksen neljä trendiä -- 1. Ostajan epävarmuus -- 2. Ostopäätöksen demokratisoituminen, uusi ostajapersoona-ajattelu -- 3. Ostaja on vertailuvaiheeseen saakka vahvimmin digissä -- 4. Asiakas päättää tahdin – ole rinnalla! -- 4. Näin ostamisen muutos muuttaa B2B-markkinointia -- Tavoita ja herätä asiakkaan luottamus -- Tunne asiakkaasi -- Social selling tiedonjäsentämisen tai vertailun vaiheessa -- 5. Myynnin tulevaisuus -- Myynti ostamisen uusien vaiheiden aikana -- Sales Enablement -- 6. Epilogi -- Kirjoittajasta -- Sanasto -- Viitteet -- Lähteet
Julkaistu myös verkkoaineistona
Lisätietoja: 194 sivua : kuvitettu ; 20 cm ; nide