158510
Kirja:Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?:2019: Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Kansikuva
Tekijä: Kananen, Jorma, kirjoittaja
Julkaisuvuosi: 2019
Kieli: suomi
Aineistolaji: Kirja
Luokka: 69.3
Kustantaja: Jyväskylä : Jyväskylän ammattikorkeakoulu, [2019] : ©2019
ISBN: 978-951-830-518-0 nidottu
Huomautus:
Julkaistu myös verkkoaineistona
Sarja: Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja, ISSN: 1456-2332 ; 260
Lisätietoja: 180 sivua : kuvitettu ; 25 cm ; nide
Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys
Hyllyssä: 0
Lainattu yhteensä: 6
Lainattu tänä vuonna: 6
Varauksia: 0
Kuvaus:
Tämä oppikirja toimii digitaalisen yritysmarkkinoinnin eli teollisuusmarkkinoinnin oppaana. B2B-markkinoinnissa markkinoidaan yleensä tuotantohyödykkeitä erotuksena kuluttajamarkkinoinnin kulutushyödykkeistä. B2B-markkinointi kytketään kirjassa yrityksen strategiseen suunnitteluun, josta johdetaan tavoitteet, strategiat ja asiakaspersoonat. Kirjassa käsitellään myös ostoputkea, ostopersoonan luomista, vaikuttaja- ja sisältömarkkinointia, joka on digimarkkinoinnin tärkein viestinnän väline. Sisältömarkkinoinnin tärkein muoto on usein blogi. Sähköpostimarkkinointi on edelleen voimissaan ja sosiaalisen median alustat puskevat myös teollisuusmarkkinointiin. Kirja pyrkii antamaan käytännönläheisen kuvan digitaalisesta yritysmarkkinoinnista. Jokaisen luvun yhteydessä on mallipohjat, joiden avulla ko. luvun asiat voidaan viedä omaan yritystoimeen. Kirja lähtee siitä, että ”on kiva tietää” ei riitä, vasta tekemällä asioita oman toiminnan kautta saavutetaan paras lopputulos, joka takaa myös hyvän taloudellisen tuloksen.

Saatavuus

Loading...
Loading...

Lisää tekijällä ja aiheella

Sisältö/kappaleet

Tagit